az első lépés, hogy tudd:
Miért
Technikai és műszaki segítségnyújtás terhét levesszük a válladról egy kedvezőbb mégis minőségibb teljesítménnyel/hatékonysággal.
Magas szintű kommunikáció
Nincs háttérzaj, az ügyfélélmény maxon pörög, hisz olyanok foglalkoznak partnereiddel, akiknek az a szakmájuk!
Proaktivitás
Váratlan szituációk profi önálló kezelése, projektfüggő rugalmas létszám biztosítása.
Mindig a csúcson
Mindig ugyanazt az előre meghatározott, elvárt minőséget biztosítja
Tartsd kézben a kiadásokat
Nem egy magas órabérű mérnök vagy fejlesztő válaszol meg egyszerű, tömeges kérdéseket, hanem egy harmad annyiba kerülő, de profi ügyfélszolgálatos
Viszlát adminisztráció
Nincs gond a szabadsággal, betegséggel, táppénzzel, felmondással, betanítással.
Műszaki kérdésekben a legjobb
Wifit kell beállítani? Esetleg egy hőszívattyú applikációját? Mi ebben vagyunk a legjobbak!
Átlátjuk a helyzetet
Nem kell saját vezetői létszámot, díjat fizetni a telefonos kollégák menedzselésére és Nem kell irodát, eszközt, irodabútort, takarítást sem fizetni.
Stabil lábakon a márkád
Egy felkészült profi csapat áll készen arra, hogy az első benyomásod a legjobb legyen
Próbáld ki ingyenes ügyfélkapcsolati auditunkat!
Mi fog történni az audit során?
Utat mutatunk
Az audit után megmutatjuk azt is, hogy miként tudod a jelenlegi helyzetet gyorsan és eredményesen javítani.
Értékelünk
Értékelést adunk az ügyfélkezelés, kommunikáció, panaszkezelés, értékesítés, információ nyújtás illetve befogadás, információvesztés területeken.
Elemzünk
Több kapcsolatfelvételt indítunk, amit azután részletesen elemzünk, nem csak a munkatársakra vonatkozóan, hanem a háttérfolyamatok működésére is kiterjesztve.
Támogatunk
Minden audit cégre szabott, egy megelőző egyeztetés után a megrendelőt érintő, releváns méréssel indul, majd annak elemzésével folytatódik.
Kik vagyunk mi?
Teszárik Olivér
Operatív vezető
Teszárik Zoltán
CEO
Kleisz Bianka
irodavezető
Szupererőnk számokban!
1
%
Ennyivel fog növekedni a nyereséged hosszútávon!
1
%
Ennyivel több energiátok lesz arra, amiben Ti vagytok jók!
1
%
Ennyivel lesznek elégedettebek a partnereid a jövőben.
Miért válassz minket?
Törődünk a lojalitással
7-szer többe kerül egy új ügyfél megszerzése, mint egy meglévő megtartása
A jó hír igenis terjed
Azok az elégedett ügyfelek, akiknek megoldódott a problémájuk, körülbelül 4-6 embernek mesélnek tapasztalatukról
Szavak után tettek?
Az ügyfelek négyszer nagyobb eséllyel váltanak riválisra, ha az ügyfélszolgálat silány
Gondolkodj hosszútávon
Azáltal, hogy az ügyfelek megtartási arányát 5% -kal növeli a vállalat, a nyereségük 65% -kal is növekedhet.
Milyen lesz velünk dolgozni?
Cégünk vidéki telephelyekkel rendelkezik, ahol állandó, lojális csapattal dolgozunk. Ez azt eredményezi, hogy van idő a kollégákat betanítani, igényesek a munkájukra, minimális a résztvevők változása egy-egy projektben. Nagy tapasztalatunk van műszaki, informatikai és egészségügyi ügyfélszolgálatban, telefonos kommunikációban. A munkaidőn kívüli, hétvégi és éjszakai ügyeleteket is el tudjuk látni, továbbá a nagyon kis terhelésű, napi egy-két bejövő hívással rendelkező cégeknek is költséghatékony megoldásokat tudunk nyújtani.
Amire mindig figyelünk
Azonnal lekövetjük a piacot
Rugalmasak vagyunk a multi call centerekhez képest
Folyamatos innovatív fejlesztések
Állandó önfejlesztő tréningek, hogy a csapatunk mindig a maximumot nyújtsa
Akik minket választottak
Bizalom a legjobbaktól




Meggyőztél
Ajánlatot kérek, mert holnaptól én is
akarok lenni.
Telefon: +36 (20) 298 8424
Email: anna@andersongh.eu
7300, Komló, Tompa Mihály utca 12
7622 Pécs, Apáca utca 3
Gyakori kérdések!
Megnyugtató válaszok
Mivel rengeteg járulékos költséget eltüntet, így a külsős
ügyfélszolgálat költsége nem drágább a saját megoldásnál. Nincs iroda, IT eszköz, irodabútor, takarítás, közvetlen vezető költség. Nincs felmondás, toborzás, szabadság, táppénz miatti szervezési probléma, költség. Van viszont profin lekezelt panaszos ügyfél, akinek ezáltal csökken a költsége,
nincs elveszett ügyfél, így van magasabb bevétel.
A kiszervezett ügyfélszolgálat dolgozói részletes leírást kapnak az őket
érintő feladatok, folyamatok, termékek minden részletéről. Ebből rendszeresen vizsgáznak is. Így gyakran előfordul, hogy sokkal mélyebb ismerettel rendelkeznek azoknál a saját, de más belső területen dolgozóknál, akik éppen felkapják a telefont egy-egy cégnél.
Sokkal több információval tud így rendelkezni, mintha egy mobil vagy vezetékes telefon működne a cégénél. Látja például a bejövő hívások számát, eloszlását, híváshosszát, milyen témában jönnek be a hívások, és mi történik velük a későbbiekben. Mivel ügyfélszolgálati szoftverben folyik minden tevékenység, amiből gyorsan és mindenre kiterjedően lehet riportálni, így a megrendelő minden adatot lát.
Igen, például Wi-fi eszközök regisztrációjának bonyolítása – a wi-fi eszköz távoli diagnosztikája, majd a hálózatra való távoli csatlakozás elősegítése. Pályázati támogatás ügyfelek részére – a különböző pályázati felületeken való navigáció, helyes adat és dokumentumszolgáltatás támogatása. Szükség esetén akár távoli képernyő hozzáféréssel való ellenőrzés, így a kormányzati, adminisztrációs platformokon nehezebben navigáló személyes is megfelelő segítséget kaphatnak.