Legyél az első benyomás mestere!

Az emberek 3 másodperc alatt alkotnak egy képet rólad, amit utána nem tudsz megváltoztatni. Miért bíznád ezt a véletlenre? Mi a kezünkbe vesszük az ügyfélkapcsolataid, így javítva a vásárlói élményt, miközben Te a saját termékedre és annak tökéletesítésére koncentrálhatsz!

az első lépés, hogy tudd:

Miért hasznos még egy külsős ügyfélszolgálat?

Mert 7/24 a márkádat képviseli!
Technikai és műszaki segítségnyújtás terhét levesszük a válladról egy kedvezőbb mégis minőségibb teljesítménnyel/hatékonysággal.
Fókuszálj 100%-ban arra, amiben a legjobb vagy, a többit bízd ránk!


Magas szintű kommunikáció

Nincs háttérzaj, az ügyfélélmény maxon pörög, hisz olyanok foglalkoznak partnereiddel, akiknek az a szakmájuk!


Proaktivitás

Váratlan szituációk profi önálló kezelése, projektfüggő rugalmas létszám biztosítása.


Mindig a csúcson

Mindig ugyanazt az előre meghatározott, elvárt minőséget biztosítja


Tartsd kézben a kiadásokat

Nem egy magas órabérű mérnök vagy fejlesztő válaszol meg egyszerű, tömeges kérdéseket, hanem egy harmad annyiba kerülő, de profi ügyfélszolgálatos


Viszlát adminisztráció

Nincs gond a szabadsággal, betegséggel, táppénzzel, felmondással, betanítással.


Műszaki kérdésekben a legjobb

Wifit kell beállítani? Esetleg egy hőszívattyú applikációját? Mi ebben vagyunk a legjobbak!


Átlátjuk a helyzetet

Nem kell saját vezetői létszámot, díjat fizetni a telefonos kollégák menedzselésére és Nem kell irodát, eszközt, irodabútort, takarítást sem fizetni.


Stabil lábakon a márkád

Egy felkészült profi csapat áll készen arra, hogy az első benyomásod a legjobb legyen

Hogy leszel holnaptól profibb?

Nézd meg ezt a videót! 👀

Próbáld ki ingyenes ügyfélkapcsolati auditunkat!

Mi fog történni az audit során?


Utat mutatunk​

Az audit után megmutatjuk azt is, hogy miként tudod a jelenlegi helyzetet gyorsan és eredményesen javítani.


Értékelünk

Értékelést adunk az ügyfélkezelés, kommunikáció, panaszkezelés, értékesítés, információ nyújtás illetve befogadás, információvesztés területeken.


Elemzünk

Több kapcsolatfelvételt indítunk, amit azután részletesen elemzünk, nem csak a munkatársakra vonatkozóan, hanem a háttérfolyamatok működésére is kiterjesztve.


Támogatunk

Minden audit cégre szabott, egy megelőző egyeztetés után a megrendelőt érintő, releváns méréssel indul, majd annak elemzésével folytatódik.

Kik vagyunk mi?



Teszárik Olivér

Operatív vezető



Teszárik Zoltán

CEO



Kleisz Bianka

irodavezető

Szupererőnk számokban!

1 %
Ennyivel fog növekedni a nyereséged hosszútávon!
1 %
Ennyivel több energiátok lesz arra, amiben Ti vagytok jók!
1 %
Ennyivel lesznek elégedettebek a partnereid a jövőben.

Miért válassz minket?

Törődünk a lojalitással

7-szer többe kerül egy új ügyfél megszerzése, mint egy meglévő megtartása

A jó hír igenis terjed

Azok az elégedett ügyfelek, akiknek megoldódott a problémájuk, körülbelül 4-6 embernek mesélnek tapasztalatukról

Szavak után tettek?

Az ügyfelek négyszer nagyobb eséllyel váltanak riválisra, ha az ügyfélszolgálat silány

Gondolkodj hosszútávon

Azáltal, hogy az ügyfelek megtartási arányát 5% -kal növeli a vállalat, a nyereségük 65% -kal is növekedhet.

Milyen lesz velünk dolgozni?

Cégünk vidéki telephelyekkel rendelkezik, ahol állandó, lojális csapattal dolgozunk. Ez azt eredményezi, hogy van idő a kollégákat betanítani, igényesek a munkájukra, minimális a résztvevők változása egy-egy projektben. Nagy tapasztalatunk van műszaki, informatikai és egészségügyi ügyfélszolgálatban, telefonos kommunikációban. A munkaidőn kívüli, hétvégi és éjszakai ügyeleteket is el tudjuk látni, továbbá a nagyon kis terhelésű, napi egy-két bejövő hívással rendelkező cégeknek is költséghatékony megoldásokat tudunk nyújtani.

Felmérjük a Megbízónk részletes igényeit

Felmérjük a Megbízónk jelenlegi folyamatait

Közösen kialakítjuk az együttműködés erőforrás igényét és a kapcsolattartási csatornákat

Összekapcsoljuk technikailag a Megbízót az Anderson ügyfélszolgálattal

Amire mindig figyelünk

Azonnal lekövetjük a piacot

Rugalmasak vagyunk a multi call centerekhez képest

Folyamatos innovatív fejlesztések

Állandó önfejlesztő tréningek, hogy a csapatunk mindig a maximumot nyújtsa

Akik minket választottak

Bizalom a legjobbaktól

Meggyőztél

Ajánlatot kérek, mert holnaptól én is akarok lenni.
Telefon: +36 (20) 298 8424
Email: anna@andersongh.eu
7300, Komló, Tompa Mihály utca 12

7622 Pécs, Apáca utca 3

Gyakori kérdések!

Megnyugtató válaszok

Mivel rengeteg járulékos költséget eltüntet, így a külsős
ügyfélszolgálat költsége nem drágább a saját megoldásnál. Nincs iroda, IT eszköz, irodabútor, takarítás, közvetlen vezető költség. Nincs felmondás, toborzás, szabadság, táppénz miatti szervezési probléma, költség. Van viszont profin lekezelt panaszos ügyfél, akinek ezáltal csökken a költsége,
nincs elveszett ügyfél, így van magasabb bevétel.

A kiszervezett ügyfélszolgálat dolgozói részletes leírást kapnak az őket
érintő feladatok, folyamatok, termékek minden részletéről. Ebből rendszeresen vizsgáznak is. Így gyakran előfordul, hogy sokkal mélyebb ismerettel rendelkeznek azoknál a saját, de más belső területen dolgozóknál, akik éppen felkapják a telefont egy-egy cégnél.

Sokkal több információval tud így rendelkezni, mintha egy mobil vagy vezetékes telefon működne a cégénél. Látja például a bejövő hívások számát, eloszlását, híváshosszát, milyen témában jönnek be a hívások, és mi történik velük a későbbiekben. Mivel ügyfélszolgálati szoftverben folyik minden tevékenység, amiből gyorsan és mindenre kiterjedően lehet riportálni, így a megrendelő minden adatot lát. 

Igen, például Wi-fi eszközök regisztrációjának bonyolítása – a wi-fi eszköz távoli diagnosztikája, majd a hálózatra való távoli csatlakozás elősegítése. Pályázati támogatás ügyfelek részére – a különböző pályázati felületeken való navigáció, helyes adat és dokumentumszolgáltatás támogatása. Szükség esetén akár távoli képernyő hozzáféréssel való ellenőrzés, így a kormányzati, adminisztrációs platformokon nehezebben navigáló személyes is megfelelő segítséget kaphatnak.