Az outsourcing lényege, hogy a vállalatok azokat a tevékenységeiket, amelyek nem a fő profiljukhoz tartoznak, átadják egy arra szakosodott másik vállalatnak. Így erőforrást és költséget takarítanak meg.
Cégük nem csupán szolgáltatás egységeket nyújt, hanem a teljes értékesítési
folyamatmenedzsmentet biztosít, a kezdő lépésektől egészen az utógondozásig.
Tevékenységeink egyes elemei külön-külön is megrendelhetőek, de cégünk a személyre szabott, teljes folyamategyüttes által biztosítja Önnek a legnagyobb hatékonyságot, a legkisebb erőforrás befektetéssel.
Szolgáltatásaink
Komplex értékesítési folyamatunk
- Telefonos kapcsolatfelvétel – amely magában foglalhat azonnali értékesítést, időpont-egyeztetést személyes értékesítőnek, vagy igényeinek megfelelő információgyűjtés. Cégünk komplett Call centert üzemeltet ezen feladatok ellátására.
- Vásárlás elindítása, fizetési folyamat támogatása (Díjbekérő, csekk kiküldés, online fizetés)
- Teljes adminisztratív szolgáltatás csomag, amely magában foglalja az ajánlat illetve szerződés elkészítését, kiküldését. Az aláírt szerződések visszaérkeztetését, azok teljeskörű kezelését.
- Telefonos ügyfélszolgálat biztosítása a piackutatásra, további, vagy utólagos vásárlói kérdések, reklamációk kezelésére, elégedettség mérésre, utógondozásra.
Emellett az Ön igényeinek megfelelően akár csak bizonyos tevékenységi köröket veszünk át!
- Back Office, háttértámogatási feladatok – ebbe a szolgáltatásunkba minden olyan támogató tevékenység beletartozik, ami a fő profil adminisztratív, irodai támogatását jelenti. Megrendelések fogadása, feldolgozása, szerződések, riportok, kimutatások készítése. Értékesítő munkatársak támogatása, a tőlük befutó információk, adatok összesítése, továbbítása.
- Adminisztráció, irodai tevékenységek – minden olyan irodai tevékenység, amihez az állandó személyes jelenlét nem szükséges a megbízó telephelyén. Adatrögzítések, adattöltések rendszerekbe, ezek későbbi módosítása, folyamatos frissítése. Adatok gyűjtése internetről, adatbázisokból, iratrendezés, digitalizálás.
- Ügyfélszolgálat, Call Center – telefonos, online, email-es ügyfélszolgálati teendők ellátása. Átvesszük kisebb és nagyobb cégektől egyaránt a nem személyes ügyfélkapcsolati feladatokat. Telefonon, chaten, emailben és postai úton kommunikálunk a partnereikkel. Profi visszamérés, kommunikáció.
- HR tevékenységek – új munkavállalói felvételhez megszervezzük és lebonyolítjuk a toborzást, jelentkezők regisztrálását, telefonos interjút, előválogatást.
Előzetes elbeszélgetés és helyzetfelmérés által megismerjük egymást, így a fenti szolgáltatásaink közül a legrugalmasabb és leginkább személyre szabott szolgáltatás csomagot kínáljuk vállalkozásának!