Profi munkavégzést adunk, kevesebb költséggel!

Amit Ön nyer:

  • 0 azaz nulla Ft-os iroda bérleti díjat, rezsit, IT eszköz beszerzést és üzemeltetést, irodabútort, takarítást, könyvelést és még sok minden mást, ami a munkavállalókhoz tartozó költség.
  • 0 azaz nulla munkaóráját fogja elrabolni a munkaerő keresés, interjúk, helyettesítések, munkafolyamatok szervezése.
  • 100%-ban a cége fő profiljára koncentrálhat
  • 100%-ban az elvárt minőséget kapja, állandó, tervezhető és kedvező díjért
  • Rugalmasan változtathatja munkaerő kapacitását/létszámát
 

Ezeken a területeken:

  • Adminisztráció, Back Office
  • Call center (telefonos és emailes ügyfélszolgálat)
  • Irodai feladatok, virtuális asszisztens
  • Adatrögzítés
  • Bérszámfejtés
 

Biztosan ott kell ülnie minden irodistának, ügyfélszolgálatosnak Ön mellett?
Biztosan minden munkanap pontosan kitölti a munkájuk a 8 órát?

Kalkuláljunk közösen egyet, hogy mennyivel csökkennek a költségei és mennyi időt szabadítunk fel Önnek!

 

Lépjen velünk kapcsolatba:

E-mail: hr@andersongh.hu

Telefon: +36202988424