Nem jutsz egyről a kettőre?
Te is azon cégvezetők közé tartozol, akik egyszerűen nem érnek a feladataik végére? Túl sok olyan teendő köti le a figyelmed és igényli az idődet, amellyel szíved szerint nem foglalkoznál?
Nem vagy ezzel egyedül!Ez a kihívás a hazai mikro- és kisvállalkozók többségét érinti.
Minden cégben számtalan olyan feladat van, amelyeket VALAKINEK MEG KELL OLDANIA, annak ellenére, hogy ezek nem feltétlenül olyanok, amelyek pénzt termelnek. Mégis időt igényelnek.
Nincs, aki megcsinálja az adminisztrációt, felvegye a telefont, intézze az ajánlatokat a szerződéseket, kezelje az ügyfeleket, rendezze a könyvelő felé a kötelező dolgokat? Tipikusan a cégvezetőnek, azaz NEKED kell ezekkel foglalkozni, csakhogy emiatt nem jut időd a cég építésére, értékesítésre, magára a szolgáltatásra.
Nagyszerű lenne, ha ezeket valaki megcsinálná, csakhogy egy alkalmazott, aki kizárólag ezekkel foglalkozik nagyon sokba kerül, azaz egy iroda plusz asszisztens költsége nem fér bele a költségvetésbe.
Márpedig amíg Neked kell ezeket megcsinálni, addig nem tudsz nőni, nem fog a profit látványos növekedésnek indulni, továbbra sem lesz időd semmire és a meglévő vevőkkel nem tudsz igazán törődni.
Gyakorlatilag ez a mikro- és kisvállalkozások “22-es csapdája”, ami a növekedés egyik legnagyobb gátja!
Mi történne, ha felvennél valakit?
Valószínűleg csak még több problémát vennél a nyakadba... rövidtávon biztosan.
Ha egy bátor vagy pénzügyileg nehéz lépéssel fel is veszel valakit, akkor az alábbiakkal fogsz szembesülni (újabb problémahegyek a megoldások helyett):
- Ki kell választanod az új munkatársat. A hirdetéssel, felvételi folyamattal együtt ez hetekbe és súlyos százezrekbe kerülhet. Remélhetőleg jól döntesz és nem kell néhány héten belül új munkatársat keresned. Márpedig ha nem vagy HR szakember, akkor erre igen jó esély van.
- Be kell tanítanod az illetőt, ami sokszor még több időt igényel, mint ha Te csinálnád.
- Drága irodahelyiséget kell biztosítani az illetőnek (ne felejtsd el a 2-3 havi kauciót sem)
- Eszközöket kell vásárolni, amivel az új munkatárs dolgozni tud. Számítógép, telefon, nyomtató, jogtiszta szoftverek, stb. Ezek együtt könnyedén újabb százezres tételt jelenthetnek.
- Internet előfizetéssel és telefonszámlával is kalkulálnod kell.
Gyakorlatilag mire egy új asszisztenst felveszel, szinte biztosan 3-800.000 forinttal kevesebb lesz a zsebedben és még az új munkatárs neki sem állt érdemben dolgozni.
Merthogy ezek csak az egyszeri tételek voltak. Hiszen 10.-e környékén újabb több százezer forintot kell kifizetned bér- és járulékköltségre, irodára, stb.. Miközben azzal is számolnod kell, hogy az új kollégának szabadság is jár, de betegszabadságra is mehet. Sőt, karanténba is kerülhet.
Ismerős dilemma? Mi lehet a megoldás?
Hogyan oldhatod meg ezt a problémát egyszerűen és kényelmesen?
Mi az a megoldás, ami leveszi a válladról azon irodai, asszisztensi feladatokat, amelyeket valakinek el kell végeznie, anélkül, hogy közben csődbe menne a céged?
Ok, de ilyen asszisztens nincs!
Ez az "Iroda Féláron" szolgáltatás.
Miért fantasztikus az „Iroda Féláron” szolgáltatás?
Mert olyan komplex és minőségi szolgáltatást kínál, amire a világ legjobb asszisztense sem lenne képes – és ezt töredék áron megkaphatod!
Minden olyan feladatra, ami egy átlagos mikro- és kisvállalkozás életében felmerülhet az „Iroda féláron” szolgáltatáscsomagunk MEGBÍZHATÓ, GYORS ÉS KÖLTSÉGHATÉKONY megoldást kínál. Mire számíthatsz?
Általános asszisztensi szolgáltatások
Azaz dokumentumok összekészítése, nyomtatása, szortírozása, szkennelése. De ez nem minden. Ajánlatok, szerződések elkészítése vagy épp a számlák összegyűjtése a könyvelőnek.
Bejövő telefonhívások kezelése
Ügyfélszolgálat, profi reklamációkezelés, rendelésfelvétel, időpontfoglalás vagy bármilyen egyéb ügyintézés. Kezeljük a bejövő telefonhívásaidat, így nem kell Neked mindenképpen felvenned a telefont.
Kimenő telefonhívások indítása
Nincs időd telefonálni? Sebaj, intézzük helyetted. Kimenő telefonokat indítunk adatgyűjtés, hivatali ügyintézés, valamint találkozók vagy akár ügyfelekkel való egyeztetés céljából.
Bejövő posta kezelése
Bejövő postacímet tartunk fenn és kezeljük a bejövő leveleidet. Szortírozzuk azokat és szükség esetén azonnal intézkedünk (nem amikor Te végre eljutsz a postára). Természetesen postára is mi megyünk.
Ajánlati és szerződéses sablonok készítése
Mi lenne, ha minden ügyfél szinte azonnal kapna ajánlatot? Több megrendelésed lenne? Biztosan! Ezért akár árajánlatot készítünk, sőt, a meglévő megrendelési sablonjaid is kicsinosítjuk.
Pályázatok figyelése
Folyton lemaradsz a pályázatokról? Túl későn vagy egyáltalán nem értesülsz róluk. Mostantól minden releváns pályázatról időben tudsz, így akár végre Te is nyerhetsz komoly összegeket.
Mindezt jogtiszta szoftverekkel, profi eszközökkel.
7+1 azonnali, kézzelfogható ELŐNY
Ha nem lenne egyértelmű: a céged következő szintre léphet.
- Képzett gyakorlott asszisztensed van, mellényúlások nélkül
Nem fogod azt hallani, hogy „Bocsesz főnök, lehet, hogy ezt elrontottam…”, mert profi ügyfélszolgálati szakemberek intézik az ügyeidet, ha kell akár idegen nyelven! - Nem a Te gondod, problémád az asszisztensed felvétele, kiválasztása, ellenőrzése és képzése.
Ezek mindegyike egyébként a Te feladatod lenne, de így mindezeket gyakorlatilag megúszod. Nem Te kockáztatsz, hanem egyből a kifogástalan szolgáltatást kapod, aki továbbképzi magát és VALAKI MÁS ellenőrzi helyetted. - Nincs táppénz, szabadság.
Egy alkalmazott szabadságra és táppénzre is megy. Ha kisgyereke van, akkor jellemzően többször. Pandémia idején végképp… Az „Iroda féláron” szolgáltatás azonban folyamatos. Nincs se táppénz, se szabadság, a Te dolgaiddal MINDIG foglalkozik valaki, a HELYETTESÍTÉS NEM A TE PROBLÉMÁD. - Nem kell beruháznod eszközökbe
Nem kell megvenned az irodai technikát: számítógép, telefon, nyomtató, irodai bútor, papír stb. Ez így együtt nagyon komoly, akár milliós tétel is lehet. Éves távlatban végképp. - HALADNAK A DOLGOK!
Végre időben választ kapnak az ügyfelek, kimennek az árajánlatok, a könyvelőd is megkapta határidő előtt a számlákat. És ez nem minden. Mivel haladnak a folyamatok, HAMARABB LESZ BEVÉTELED(!) KEVESEBB REKLAMÁCIÓ MELLETT! Ez már-már a vállalkozói menyország. - Minden jogtiszta
Az asszisztensed számítógépén nem kalóz Windows és egyéb feltört szoftverek, hanem méregdrága ügyfélszolgálati szoftver fut, aminek a licence is milliós nagyságrendű és GDPR kompatibilis. Ráadásul nem neked kell foglalkoznod azzal, hogy az informatikus mikor frissíti, lefagy-e a gép vagy sem (nálunk nem). - MEGSPÓROLSZ EGY FÉL FIZETÉST
Abszolút prémium szolgáltatáscsomagot kapsz és mindezt ráadásul olyan áron, amiért 8 általánost végzett ember sem tudsz felvenni.
A legnagyobb előny, amire nem is gondolsz…
Végre arra tudsz figyelni, amire igazán kell. A puszta fókusz, a tiszta fej olyan óriási növekedési potenciált rejt, amivel a legtöbb cégvezető sosem szembesül. Ez a növekedés igazi titka!
Igen, a szolgáltatásunk valószínűleg legnagyobb előnye az, hogy levesszük a válladról az összes olyan feladatot, ami eltereli a figyelmed a fontos dolgokról.
Nincs többé:
- sorban állással elvesztegetett idő
- reklamáló ügyfél miatti gyomorgörcs (majd órákon keresztül azon agyalni, hogy mit kellene másként csinálni)
- apró-cseprő kötelező dolgok miatti rohangászás
- árajánlatok összedobása az utolsó pillanatban
- számlák keresgélése a könyveléshez
és így tovább. Ezzel szemben végre tiszta fejjel, kizárólag a fontos, értékteremtő feladatokra tudsz összpontosítani.
Milyen közvetett előnyöket tapasztalhatsz?
- Javul a szolgáltatásod minősége, ezért végre árat emelhetsz.
- Az elégedett ügyfelek ajánlani fognak.
- Új ötleteid lesznek, amiket meg is tudsz valósítani.
- A nyaralásod, pihenésed nem folyamatos telefonálással töltöd, így van esélyed végre kipihenni magad.
Azaz a felszabaduló idő és (érzelmi) energia miatt végre látványos növekedési pályára tudod állítani a céged.
Ok értem! Mennyibe kerül?
Nem tudjuk meghatározni, attól függ, hogy MIRE VAN SZÜKSÉGED.
Igen, ez teljesen személyre szabott, de segítünk neked, hogy könnyen átlátható legyen a számodra, hogy egy hónapban mennyi időt töltesz bizonyos feladatokkal, amikkel nem neked kellene foglalkoznod, és hogy ez neked mennyi pénzbe kerül.
Fontos, hogy tedd fel magadnak a következő kérdéseket:
- Mennyit ér egy munkaórád?
- Hány órát foglalkozol havonta nem értékteremtő feladatokkal?
- Hány üzletről, megrendelésről maradsz le, mert nincs időd foglalkozni vele?
- Mennyivel gyorsabban tudnál haladni, egy ilyen asszisztens támogatásával?
- Mennyivel lenne könnyebb, ha végre a céged fejlesztésére tudnál fókuszálni?
- És végül: milyen egyéb megoldási alternatívád van?
Segítünk Neked egy táblázattal, amit ha kitöltesz, akkor pontosan látni fogod, hogy mely tevékenységekkel eltöltött idő mennyi pénzedbe kerül.
Az "Iroda Féláron" gyakorlatilag egy mentőöv, hogy jobb legyen Neked
Milyen egyéb megoldásod lehet. Még többet dolgozol?
Az Iroda Féláron szolgáltatás gyakorlatilag egy mentőöv azon mikro- és kisvállalkozások tulajdonosai számára, akik naponta 10-14 órát dolgoznak, hogy előrébb jussanak, de valamiért megrekedtek egy szinten.
Lássuk be, egy új alkalmazottat felvenni komoly költség és kockázat is egyben. Ráadásul sokkal nehezebb (emberileg is) megválni Tőle, mint egy szolgáltatótól.
Valamit azonban változtatnod kell!
Megpróbálhatsz persze hatékonyabb lenni. De ha amúgy is el vagy havazva, akkor erre annyi esélyed van, mint egy fuldoklónak javítani az úszástechnikáján.
Ahhoz, hogy 2021 számodra és a céged számára igazi áttörést hozzon, a feladataid egy részét delegálnod kell. Az „Iroda Féláron” biztos és GARANTÁLT megoldást jelent, minden egyéb megoldásnál SOKKAL JOBB ÁRON és sokkal gyorsabban!
Ha eleged van az egyhelyben topogástól, a soha véget nem érő túlórákból, akkor szükséged van egy asszisztensre.Válaszd a legjobb alternatívát!
Tudj meg többet!
Add meg adataid és munkatársnőnk felveszi veled a kapcsolatot. A telefonos beszélgetés célja, hogy kiderítsük az "Iroda Féláron" szolgáltatásunk megfelelő-e Neked.
Kérj részletes tájékoztatást!
Valószínűleg számtalan kérdésed van és ez így van rendjén!
Fontos tudnod, az adataid megadása nem kötelez semmire, pusztán részletesebb tájékoztatást fogsz kapni tőlünk egy számodra alkalmas időpontban. Nem fogunk semmit sem Rád erőltetni!
Töltsd ki az alábbi űrlapot a jelentkezéshez!
Palatinus Tímea
Tímea kolléganőnk fogja felvenni Veled a kapcsolatot és válaszol felmerülő kérdéseidre. Közösen átbeszélitek, hogy szolgáltatásunk megfelelő-e Neked, segítheti-e a céged növekedését.