Hibrid Ügyfélszolgálat

Ember és AI együttműködése

Az első lépés, hogy tudd:

Miért fontos bevezetned a Hibrid ügyfélszolgálatot?

Magasabb minőséget tudsz biztosítani

Támogató ökoszisztémát hozhatsz létre, ahol az AI és az ügyintézők szorosan együttműködnek.

Hibrid ügyfélszolgálat előnyei

Brutális költségmegtakarítás

Ugyanannyi emberrel több ügyfélkezelés

Kevesebb
hiba

Lehető legmagasabb minőség nyújtása

Automatizált válaszok, emberi figyelem

MI ereje kombinálva a tapasztalt ügyintézőkkel

Több nyelven több ügyféllel

Többnyelvű támogatás a nemzetközi ügyfelekkel dolgozók számára

Gyorsaság és
hatékonyság

A válaszadási idő lényegesen lerövidül, felére csökkenthető

Bonyolult esetek, könnyű megoldások

AI előkészíti a választ és rendszerezi az információkat

Gyakori kérdések

Megnyugtató válaszok

A Hibrid ügyfélszolgálatban a Mesterséges Intelligencia nem kiváltja az embereket, hanem támogatja őket:

  • Az AI kezeli az egyszerűbb megkereséseket (például egy voicebot vagy chat asszisztens azonnal tud válaszolni gyakori kérdésekre).
  • A bonyolultabb eseteknél az AI előkészíti a választ, rendszerezi az információt, így az ügyintéző sokkal gyorsabban és pontosabban tud reagálni.

Hibrid megoldásaink közé tartozik:

  • SmartMentor
  • E-mail AI asszisztens
  • Chat asszisztens

Igen, a személyes adataid biztonsága prioritás számunkra. Auditált, biztonságos tárhelyeken és csatornákon működnek a folyamataink.

Igen! Össze lehet kötni CRM, ERP és egyéb rendszerekkel, automatizálva akár a teljes ügymenetet! Az összekötést a mi fejlesztőink megoldják.

Meggyőztél

Ajánlatot kérek, mert holnaptól én is akarok lenni.
Telefon: +36 20 2988424
Email: anna@andersongh.eu
7622 Pécs, Apáca utca 3

7300 Komló, Tompa Mihály utca 12

Akik minket választottak

Bizalom a legjobbaktól!