Az első lépés, hogy tudd:
Miért van szükséged
Chat asszisztensre?
Értékesítési üzemmódban termékeket tud ajánlani
Bármilyen nyelven
Leveszi az ügyfélszolgálati terheket a válladról
Hibrid ügyfélszolgálat előnyei
Brutális költségmegtakarítás
Csökkenti az üzemeltetési és munkaerőköltségeket.
Nincs több
ügyintézői hiba
Automatikusan chatel állítható hangnemben és stílusban
0-24
elérhetőség
Azonnali válaszok éjjel-nappal,
a hét minden napján
Bármilyen nyelven választható
Gyorsabb megoldások és elégedettebb ügyfelek
Gyorsabb
ügyintézés
Többnyelvű támogatás a nemzetközi ügyfelek számára.
Értékesítést támogató funkció
Kérdések alapján
termékeket tud ajánlani
Gyakori kérdések
Megnyugtató válaszok
Folyamatosan elérhető az Ön weboldalán vagy webshopján keresztül és chat ablakban kommunikál az érdeklődőkkel.
Kérdésekre automatikusan válaszol, mégpedig az Ön által megadott stílusban és hangnemben: lehet hivatalos, barátságos vagy éppen fiatalos, könnyed.
Az ügyfél így azt érzi, hogy azonnali figyelmet kap, nem kell várakoznia, és a vásárlási élménye sokkal gördülékenyebb.
Nem csak kérdésekre válaszol, hanem értékesítési üzemmódban termékeket is tud ajánlani az ügyfél kérdései, igényei alapján.
Például ha valaki sportcipőt keres, az asszisztens rögtön megmutatja a legjobb választási lehetőségeket, vagy éppen kiegészítőket javasol hozzá. Ezáltal a vásárlási folyamat nemcsak gyorsabb, hanem személyre szabott lesz.
Igen, a személyes adataid biztonsága prioritás számunkra. Auditált, biztonságos tárhelyeken és csatornákon működnek a folyamataink.
Igen! Össze lehet kötni CRM, ERP és egyéb rendszerekkel, automatizálva akár a teljes ügymenetet! Az összekötést a mi fejlesztőink megoldják.
Meggyőztél

Ajánlatot kérek, mert holnaptól én is
akarok lenni.
Telefon: +36 20 2988424
Email: anna@andersongh.eu
7622 Pécs, Apáca utca 3
7300 Komló, Tompa Mihály utca 12
Akik minket választottak
Bizalom a legjobbaktól!



