Az első lépés, hogy tudd:
Miért fontos bevezetned a Hibrid ügyfélszolgálatot?
Magasabb minőséget tudsz biztosítani
Támogató ökoszisztémát hozhatsz létre, ahol az AI és az ügyintézők szorosan együttműködnek.
Hibrid ügyfélszolgálat előnyei
Brutális költségmegtakarítás
Ugyanannyi emberrel több ügyfélkezelés
Kevesebb
hiba
Lehető legmagasabb minőség nyújtása
Automatizált válaszok, emberi figyelem
MI ereje kombinálva a tapasztalt ügyintézőkkel
Több nyelven több ügyféllel
Többnyelvű támogatás a nemzetközi ügyfelekkel dolgozók számára
Gyorsaság és
hatékonyság
A válaszadási idő lényegesen lerövidül, felére csökkenthető
Bonyolult esetek, könnyű megoldások
AI előkészíti a választ és rendszerezi az információkat
Gyakori kérdések
Megnyugtató válaszok
A Hibrid ügyfélszolgálatban a Mesterséges Intelligencia nem kiváltja az embereket, hanem támogatja őket:
- Az AI kezeli az egyszerűbb megkereséseket (például egy voicebot vagy chat asszisztens azonnal tud válaszolni gyakori kérdésekre).
- A bonyolultabb eseteknél az AI előkészíti a választ, rendszerezi az információt, így az ügyintéző sokkal gyorsabban és pontosabban tud reagálni.
Hibrid megoldásaink közé tartozik:
- SmartMentor
- E-mail AI asszisztens
- Chat asszisztens
Igen, a személyes adataid biztonsága prioritás számunkra. Auditált, biztonságos tárhelyeken és csatornákon működnek a folyamataink.
Igen! Össze lehet kötni CRM, ERP és egyéb rendszerekkel, automatizálva akár a teljes ügymenetet! Az összekötést a mi fejlesztőink megoldják.
Meggyőztél
Ajánlatot kérek, mert holnaptól én is
akarok lenni.
Telefon: +36 20 2988424
Email: anna@andersongh.eu
7622 Pécs, Apáca utca 3
7300 Komló, Tompa Mihály utca 12
Akik minket választottak
Bizalom a legjobbaktól!
